سورنا بورس خواسته مردم از خودروسازان - سورنا بورس

مصرف‌کنندگان رضایت چندانی از فرایند فروش خودروهای داخلی و وارداتی ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز، متناسب نبودن قیمت با کیفیت خودروهای داخلی و گران بودن و تاخیر در تحویل خودروهای وارداتی از مهمترین پاشنه آشیل‌های خودروسازان و واردکنندگان خودرو است.

در این شرایط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با نظرسنجی از ۸۸ هزار و ۲۶۲ نفر از مشتریان خودروهای داخلی و وارداتی در بازه زمانی تابستان امسال (۱۳۹۶)، مهمترین نظرات و انتقادات مصرف‌کنندگان از فرایند فروش خودروهای سواری در ایران را بررسی کرده است.

طبق این نظرسنجی پنج محور «تاخیر در تحویل خودرو»، «ایراد داشتن خودرو در زمان تحویل»، «کم بودن تنوع آپشن‌ها»، «عدم تناسب قیمت با کیفیت خودرو» و «تاخیر در تحویل پلاک و مدارک خودرو»؛ پنج انتقاد اصلی مصرف‌کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در بازه زمانی تابستان امسال بوده است.

در میان این پنج محور انتقادی نیز بیشترین انتقاد مصرف‌کنندگان از خودروسازان و واردکنندگان خودرو در رابطه با «تاخیر در تحویل خودرو» بوده است.

 

منبع: ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 265 views بار دسته بندی : اخبار خودرو ، دسته‌بندی نشده تاريخ : 7 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.