سورنا بورس چینی‌های بلند قد، فعال در بازار امروز خودرو - سورنا بورس

تب خرید خودروهای شاسی‌بلند در کشورمان به مانند سایر نقاط جهان افزایش چشمگیری را در سال‌های اخیر داشته است و در این بین مشتریان ایرانی تنها مجبور به خرید نمونه‌های وارداتی با قیمت بالا بودند که علی‌رغم این قیمت‌های گزاف باز هم استقبال بسیار خوبی از خودروهای شاسی‌بلند به عمل آمد، به طوری که بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار خودروهای وارداتی متعلق به این‌گونه خودروها بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، با توجه به این حجم تقاضا برای خودروهای شاسی‌بلند، چینی‌ها توانستند به خوبی از تقاضای بازار استفاده کرده و کراس‌اوورهایی با طراحی و امکانات روز، در کنار قیمت و شرایط فروش مناسب به بازار عرضه کنند.

به جرات یکی از موفق‌ترین این شاسی‌بلندها را می‌توان چری تیگو ۵ نامید. چینی بلندقامتی که این روزها به وفور در خیابان‌های کشور دیده می‌شود. شاسی‌بلندی که در ابتدای ورود بسیاری آن را ریسکی بزرگ می‌نامیدند، حال بیشترین فروش را در گروه خودروهای شاسی‌بلند از آن خود کرده است.

چری تیگو ۵ در تابستان سال ۹۴ به عنوان نخستین محصول شرکت مدیران‌خودرو با برند چری به ایران معرفی شد تا با فروش بسیار بالای خود نام و برند چری را در بازار ایران به خوبی جای بیاندازد.

تیگو ۵ در ارزیابی‌های کیفی و رضایت مشتریان که توسط موسسه استاندارد کشور صورت گرفته است، همواره جایگاه بالا و مطلوبی را در میان خودروهای هم‌رده خود داشته و از دید مشتریان کیفیت مقبول، امکانات رفاهی و ایمنی بالا، بدنه جادار و طراحی مناسب را می‌توان از دلایل موفقیت این خودرو در بازار کشور نامید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 203 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 11 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.