سورنا بورس عرضه چهار خودروی ایرانی ظرف دو سال آینده - سورنا بورس

مهدی جمالی در مراسم آغاز واگذاری ۵۰۰۰ دستگاه وانت زامیاد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: در حال حاضر مگاپلت‌فرم ملی سایپا در دست طراحی و تولید است.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه ظرف دو سال آینده چهار خودروی صددرصد ایرانی بر روی این پلت‌فرم تولید خواهد شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ جایگزینی برای دو خودروی وانت زامیاد و پراید وجود ندارد. البته در حال پیش‌بینی جایگزین‌های مناسبی برای این خودروها هستیم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال خودروی پراید علی‌رغم تمام سخنان پیرامون آن یک خودروی کارآفرین بوده و ایجاد اشتغال زیادی در سیستم حمل و نقل عمومی داشته است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: ما در سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ در سایپا با شرکتی مواجه بودیم که حدود ۵ هزار میلیارد تومان زیان انباشته داشت و تولید آن به حدود یک سوم کاهش پیدا کرده بود.

وی با بیان اینکه امروز تولید سایپا به بیشترین میزان در شش سال گذشته افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: به دنبال این اقدامات در سال جاری میان سایپا به سود بیش از ۶۵۰ میلیارد تومانی تبدیل شده است که حاصل از مدیریت دولت تدبیر و امید است.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک شش میلیون دستگاه خودروی تولیدی سایپا در سراسر کشور تردد می‌کند که بیش از ۵۰ درصد آن در سیستم حمل‌ونقل عمومی فعال است.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 393 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 27 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها