سورنا بورس ترخیص خودروهای پلاک اروند به روال سابق باز می‌گردد - سورنا بورس

همایون یوسفی درخصوص پیگیری مشکلات به وجود آمده در بحث خودروهای پلاک اروندی، اظهار کرد: از صبر و حوصله مردم خوزستان در این زمینه نهایت تشکر را دارم. نمایندگان استان از لحظه اول پیگیر مساله بودند و تا آخرین لحظه نیز پیگیری خواهیم کرد تا موضوع به نتیجه موردنظر برسد.

به گزارش سورنا بورس، یوسفی افزود: در آخرین پیگیری که انجام گرفت، با وزارت اقتصاد و دارایی صحبت‌هایی مطرح و قرار شد در هفته آینده موضوع تضامین و بیمه این خودروها از طریق این وزارتخانه و گمرک کشور حل شود تا پس از آن بتوان سایر موضوعات را پیگیری کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی درخصوص موضوع پرداخت حق السهم اسقاط ماشین‌ها، تصریح کرد: این موضوع را از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت و با هماهنگی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور پیگیری کردیم و قرار شد این موضوع به روال سابق بازگردد و بحث پرداخت حق‌السهم اسقاط ماشین‌ها حذف شود و ترخیص خودروها مانند گذشته انجام بگیرد.

یوسفی ادامه داد: از طریق وزارت اقتصاد دارایی، گمرک کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و دفتر معاون اول رئیس‌جمهور پیگیر مساله خودروهای پلاک اروند هستیم و امیدواریم به‌زودی این مشکل حل شود و جهت تسریع در حل مشکل اقدامات لازم انجام بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان استان در تلاش هستند تا مشکلات به وجود آمده در این خصوص را حل کنند و به محض حل مشکل مساله را به گوش مردم خوزستان خواهند رساند.

 

منبع: ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 314 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 28 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.