سورنا بورس به هر خودرویی که نام امداد روي آن حک شده اعتماد نکنيد - سورنا بورس

عباس غیاثی در نشست خبری با خبرنگان گفت: تمام خودروها ۲ سال گارانتی دارند و اگر در این زمان بدست امدادگر غیر، سپرده شود علاوه بر تبعات آن از دوره ضمانت نیز خارج می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به ترفندهای عجیب برخی امدادخودروهای غیرمجاز افزود: هیچ اجباری برای گرفتن کارت امداد‌خودرو وجود ندارد و بهانه‌های فریبنده همچون جریمه از سوی پلیس صحت ندارد.

عباس غیاثی با اشاره به تبلیغات غیر واقعی فردی با عنوان مسئول یک انجمن در این حوزه گفت: چطور می‌شود که یک نفر با یک کیف مدعی داشتن ۶۰۰ دفتر و تعمیر و امداد ۱۰۰ نوع خودرو است و متاسفانه با حضور در رسانه‌ها نسبت به فریب مردم اقدام می‌کند.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری صداوسیما در باره پیگیری حقوقی و قضایی این فرد افزود: تا بحال در رسانه‌ها نسبت به این فرد هشدار دادیم اما کوتاهی در خصوص پیگیری اقدام حقوقی مربوطه را قبول داریم.

دبیر انجمن خدمات پس از فروش بر ضرورت تماس مردم با شرکت‌های مجاز تاکید و تصریح کرد: شرکت‌های ایران خودرو با شماره ۰۹۶۴۴۰ و سایپا با شماره ۰۹۶۵۵۰ کانون جهانگردی با شماره ۰۹۶۲۹ و کانون رفاه ایرانیان با شماره ۰۲۱۶۴۰۲۶ شرکت‌های مجاز تحت پوشش این انجمن است.

 

منبع: صداوسیما

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 144 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 27 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.