سورنا بورس «ام وی ام 110» با ظاهری متفاوت به بازار می‌آید - سورنا بورس

جذاب‌ترین نکته این محصول مدیران‌خودرو کاربرد ویژه آن در شهرهای بزرگ و پرترافیک است.

به گزارش تجارت‌نیوز، خودرویی با ابعاد جمع‌و‌جور که قابلیت تردد و پارک در کمترین فضاهای موجود شهر را دارد و همچنین با مصرف پایین سوخت از دغدغه‌های مهم این روزهای شهرنشینان کاسته است. طراحی مدرن این خودرو با ترکیب چراغ‌های بزرگ جلو خودرو چهره‌ای شاد را به این محصول القاکرده و هر بیننده‌ای را مجبور به تبسم خواهد کرد.

شاید ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس اسپورت از معدود خودروهایی باشد که با استفاده از تکنیک طراحی Happy Face به نوعی با طراحی‌های خشن و زمخت برندهای مختلف در سالهای اخیر مقابله کرده است.

اکبری با بیان اینکه این خودرو یکی از ایمن‌ترین خودروهای سگمنت خود بوده است، گفت: این خودرو می‌تواند بهترین گزینه انتخابی در دسته خودروهای کوچک شهری برای مشتریان باشد.

وی افزود: ضمن اینکه با ایجاد ظرفیت‌های جدید در خط تولید شرکت مدیران خودرو استانداردهای لازم برای این خودرو اعمال شده و درحال حاضر مجوزهای جدید از سوی ارگان‌های ناظر تایید شده است و سعی داریم با ایجاد تنوع رنگ برای این خودرو پرطرفدار جذابیت بیشتری ایجاد کنیم.

ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس اسپورت لاکچری یک خودرو سه سیلندر با حجم ۹۹۸ سی‌سی و ۶۸ اسب بخار و گشتاور ۹۳ نیوتن متری است که از خروجی یک گیربکس ۵ دنده‌دستی بهره می‌گیرد.

همچنین این خودرو با بهره‌گیری از استاندارد آلایندگی یورو ۴ از بالاترین سطح استانداردهای موجود بهره می‌برد تا سهم بسزایی در حفظ محیط‌زیست داشته باشد.

پیش‌فروش این خودرو با زمان تحویل فروردین و اردیبهشت طی روزهای آتی در کلیه نمایندگی‌های مدیران خودرو در سراسر کشور آغاز خواهد شد.

 

منبع: پرشین‌خودرو

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 279 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 13 فوریه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.