سورنا بورس اعلام زمان قرعه‌کشی ایران خودرو - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، در این پیش‌فروش قرار است سه خودرو پژو پارس، پژو ۲۰۶ تیپ دو و سمند ال ایکس از طریق قرعه‌کشی توزیع شود.

در این پیش‌فروش درحالی خودرو پژو پارس با قیمت ۱۲۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد که قیمت آن در بازار ۱۷۳ میلیون (معادل ۱۴۲ درصد) بیشتر است. این خودرو در بازار با قیمت ۲۹۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو پژو ۲۰۶ تیپ دو نیز در حالی با قیمت ۱۱۰ میلیون تومان در فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو قیمت خورده که این خودرو در بازار ۲۴۵ میلیون تومان است؛ یعنی اختلاف ۱۳۵ میلیون تومانی و معادل ۱۲۲ درصد.

خودرو سمند ال ایکس نیز توسط ایران‌خودرو با قیمت ۱۱۶ میلیون تومان عرضه شده اما این خودرو در بازار ۸۴ میلیون تومان گرانتر یعنی معادل ۷۲ درصد بیشتر ارزش دارد. این خودرو در بازار با قیمت ۲۰۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

بر این اساس در این طرح سه محصول «سمند LX»، »پژو پارس سال» و« ۲۰۶ تیپ ۲ » با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روز عرضه شده است. منتخبان نیز به مدت پنج روز مهلت خواهند داشت تا نسبت به واریز وجه کامل خودرو اقدام کنند. به منظور توزیع خودرو میان مشتریان واقعی، محدودیت‌های طرح‌های گذشته کماکان اجرا می‌شود. منتخبان طرح‌های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می‌توانند در این طرح فروش مشارکت کنند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 271 views بار دسته بندی : اخبار خودرو تاريخ : 3 نوامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.