روحانی در نشست ستاد تنظیم بازار:

حدود ۹۷ درصد کالاهای اساسی مردم شرایط قابل قبول دارد/ کالاهای بسیاری در گمرکات انبار شده است

رئیس جمهور گفت: از صد قلم کالای اساسی مردم، تقریبا ۹۵ تا ۹۷ درصد شرایط قابل قبول دارد و دو یا سه کالا با شرایط غیرقابل قبول مواجه است که باید اصلاح شود.

به گزارش  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، روز سه‌شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار کشور، با اشاره به اینکه همه صاحبنظران معروف به این موضوع اعتراف دارند که اگر چنین جنگ اقتصادی بر هرکشوری تحمیل می‌شد اقتصاد آن کشور فرو می‌ریخت، اظهار داشت: برخی نباید بخاطر انتخابات ۱۴۰۰ یا انتقام از انتخابات قبلی، مشکلات را چند برابر جلوه دهند.
روحانی تاکید کرد: از سال ۹۷ و آغاز جنگ اقتصادی دشمن علیه ملت ایران، سیاست این دولت وفور کالا، تنظیم و نظارت دقیق بر بازار، واردات به موقع و تامین ارز مورد نیاز بوده است وهمه تلاش خود را انجام داده و خواهیم داد که مردم با مشکلات و رنج کمتری مواجه باشند.

رئیس جمهور در ادامه افزود: گزارش‌های ارائه شده در این جلسه نشان می‌دهد که دشمن در دوران جنگ اقتصادی تمام عیار حتی برای تامین مواد غذایی و نهاده‌های دامی نیز اقدام کرده که این جنایتی بی نظیر و مصداق روشن تروریسم اقتصادی است.

روحانی با اشاره به شیوع بیماری کرونا از اسفند سال ۹۸ در کشور‌های جهان از جمله ایران، اظهار داشت: افزوده شدن مشکلات ناشی از همه گیری کرونا همزمان با تشدید روزافزون تحریم‌های دشمن شرایط سخت بی نظیری را در تاریخ کشورمان رقم زد که کنترل بازار را به شدت مشکل کرد، اما با این حال دولت تمام تلاش خود را به کار گرفت تا هم وفور کالا، هم تنظیم بازار و هم نظارت بر بازار به خوبی انجام شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: در سه ماهه اسفند ۹۸ و فروردین و اردیبهشت ۹۹ وضعیت صادرات و واردات کالا در همه جهان به هم ریخت و به تبع آن در ایران نیز در موضوع تجارت دچار مشکل شدیم، اما توانستیم از خرداد ماه به تدریج بر اوضاع مسلط شویم و رشد اقتصادی کشور نیز که در سه ماهه اول سال ۹۹، منفی شده بود در سه ماهه دوم و سوم مثبت شد به شکلی که مجموع رشد اقتصادی ۹ ماهه اول سال ۹۹ به بالای مثبت ۲ درصد رسید.

وی با بیان اینکه به طور هفتگی و منظم در دولت وضعیت ۱۰۰ قلم کالای اساسی را در بازار رصد و کنترل می‌شود، گفت: در جلسه امروز نیز بر اساس گزارش‌های ارائه شده دیدیم که تولید، توزیع و عرضه بیش از ۹۵ درصد کالا‌های اساسی و ضروری وضعیت قابل قبولی دارد و فقط بازار چند کالا است که نیاز به ساماندهی دارد.

رئیس جمهور، تقویت بازارچه‌های مرزی و روابط با همسایگان را از دیگر موضوعات کمک کننده به تنظیم بازار دانست و افزود: مقامات مسئول در استان‌های مرزی باید در این زمینه با دقت وضعیت بازار را تحت نظر قرار داده و در موارد لزوم برای اصلاح و تطبیق مقررات با شرایط موجود اقدامات لازم را انجام دهند.

روحانی اظهار کرد: بنا بر آمار ارائه شده در این جلسه، در تولید عمده محصولات و کالا‌ها رشد داشته‌ایم و اگر در تولید کالایی نیز مشکلی وجود داشته باید تلاش شود تا در اسرع وقت مشکلات برطرف شود.

وی موثرترین راهکار برای ثبات بخشیدن به بازار را ایجاد یک سامانه جامع که وضعیت واردات، تولید، عرضه و توزیع کالا را به طور کامل و دقیق رصد کند، دانست و اظهار کرد: وقتی از روند تولید، توزیع و عرضه کالا اطلاعات دقیق وجود داشته باشد بروز مشکل در چرخه تولید و توزیع کالا کمتر اتفاق خواهد افتاد.

روحانی با بیان اینکه در جلسه امروز به مشکلی برنخوردیم که قابل حل و فصل کردن نباشد، تصریح کرد: قرار شد برای حل برخی از مشکلات فعلی در توزیع برخی از کالا‌ها بعداز ظهر امروز نیز جلسه‌ای با حضور شرکت‌های عمده فعال در این زمینه‌ها برگزار شود تا مشکل هر چه سریع‌تر برطرف شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: اگر برای تنظیم بازار نیاز به مصوبه دولت باشد در سریع‌ترین زمان ممکن این کار را در دولت انجام خواهیم داد و اگر مشکل در خط مشی و برنامه است که خط مشی و برنامه در اختیار رئیس جمهور است و برای حل مشکل اقدام لازم انجام خواهد شد، اگر نیاز به اصلاح یا تصویب قانونی هم وجود داشته باشد این کار را نیز انجام خواهیم داد تا مشکلات مردم سریع‌تر حل و فصل شود.

وی با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات و تغییر دولت گفت: هیچ‌کس در دولت نباید اینگونه فکر کند که مسوولیت امور فقط تا پایان همین دولت با ماست بلکه باید هر تصمیمی که می‌گیریم یا هر اقدامی که انجام می‌دهیم آن را برای تمام سال ۱۴۰۰ مدنظر داشته باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: از آنجا که بنده خودم در شروع کار دولت یازدهم با مشکلاتی که از گذشته به بنده رسیده بود مواجه بودم، به هیچ‌وجه نمی‌خواهم دولت آینده با تجربه مشابهی مواجه شود و لذا در انجام وظایف خود تا آخرین ساعت ریاست جمهوری هیچ تفاوتی با اولین ساعت شروع به کار قائل نیستم. ما با مردم عهد بستیم و باید تلاش کنیم تا شرایط مناسب‌تری برای آنان فراهم کنیم.

روحانی با تاکید دوباره مبنی بر اینکه مهار کرونا و رفع تحریم‌ها دو ماموریت اصلی دولت هستند، اظهار کرد: بزرگترین پشتیبانی ما از تولید، مهار کرونا و بهترین مانع‌زدایی از مسیر تولید نیز رفع تحریم‌هاست و برای حمایت همه جانبه از تولید و رفع همه موانع از پیش پای تولید تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
حکایت شتر و پنبه دانه است دیگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
هشت ساله که دنبال آمریکا و غرب افتاده حالا هم میگه دشمن جنایت بی نظیر در این سالها بر علیه ما انجام داده. خوب تو که میفهمی اینها جناین کار هستند یه کم این دم دمای اخر نگاهت به داخل باشه... بلکه عاقبت به شر نشوید.
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۷:۲۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
حسن آقا شما و فامیل و آشنایان شرایط خوبی داشته باشید : انگار همه مردم دارای شرایط مناسبند.
Australia
ناشناس
۱۷:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
این بابا تا حالا چند بار تو صحبت هاش گفته همه نوع اقلام از جمله مرغ و برنج و گوشت و روغن و .... به مقدار خیلی زیاد تو انبارهامون موجوده ولی .....با زبون بی زبونی می خواد بگه ولی ما اجازه نمیدیم با قیمت ارزان به دست ملت برسه .
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
تا کمبود بودجه تامین بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
خب اینا که انقد دنبال جبران کمبود بودجه ان از سلبریتی ها مالیات بگیرن که درآمد یک فیلمشون از حقوق هفت پشت مردم عادی بیشتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
نه بابا اشتباه می کنی
97/6درصد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
عجبا قشنگترین دروغ سال ۱۴۰۰
United States of America
ناشناس
۲۲:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
دروغ نیست
مصلحت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
از محضر ملت شریف و بزرگوار ایران عذرخواهی کن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
آیا با عذرخواهی همه چیز اصلاح می‌شود؟
باید محاکمه شود
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
عذرخواهی در ژنش نیست
Iran (Islamic Republic of)
داود
۱۶:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
شرایط قابل قبول برای کی؟ برای مردم یا شماها؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خوب جواب مشخصه....برای خودش با دوستان و بستگان
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۴۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
به گفته خود آقای روحانی ایشان اول انقلاب مستاجر بوده و وضع خوبی از نظر مالی ندارد قطعا ایشان برای تامین مایحتاج با مشکل مواجه هست مگر اینکه از رانتی استفاده کرده باشد و الا اکنون فوقش یه خونه داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۶:۳۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
3درصد دیگه بذار روش 100 درصد بشه، خجالت نکشی یه موقع
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
بله کاملا صحیح میفرمایید نود و هفت درصد قیمتها برای شما قابل قبوله یعنی در دولت شما 10 برابر شده اون سه درصد هم قطعا نان هست که برنامه شما براش چی هست الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
از مرغدار مرغ رو کیلوی ۱۴ هزعر تومان میخرن ما تو هفته دوم عید تو مازندران ساری مرغ رو مهمان داشتیم مجبور شدیم کیلویی ۴۰ هزار تومان بخریم در صورتی مه مرغ از ساری ۵۰ درصدش صادر به کل کشور میشه برادر عروس خواهرم مرغداری داره گفت کیلویی ۱۴ هزار تومان از ما مرغ رو خریدن پس دلالها ودست اغازادهها وبالاها تو کاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
آهاااااااااااا عجبااااا جناب آقای روحانی ۹۵،۹۷درصدکالای مردم قابل قبول هست؟؟؟؟؟بگو ببینم آخرین روزی که رفتی بازار قیمت گرفتی کی بود یا اینکه اجناس بازار رو ببینی جناب ،،،،موندم داری اینطوری حرف میزنی فازت چیه آخه مگه سفره مردم نمیبینی مگه درآمد مردم نمیبینی ؟؟؟؟ای خدایا کی این چندماه باقی مونده تموم میشه حداقل از حرف زدن های علکی که فقط خون مردم به جوش میاره راحت بشیم .
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
معلومه اقایان همه ۹۵ درصد رو تعاونی میگیرن چه ربطی به انتخابات قبلی یا فعلی داره چیزی رو که امروز مردم لمس میکنند بیان میکنند جنس ۱۰۰۰ تومانی دریکسال ۱۰۰ تا ۲۰۰ یا ۳۰۰ هرار تومان شده یک جنس در یک سال ۲۰ بار قیمتش بالا میره بورس اونطور مردم ضعیف ضرر کردن موسسه مالی کاسپین که پولهای مردم الان ۷ سال بدون سود تو ساری بانک خیابان فرهنگ وهمه بانکهای کاسپین سراسر کشور پولهای مردم مسدود شده نه حق برداشت داریم نه سود میدن به اقای رئسی امیدوار بودیم ایشون هم الان ۱۰۰۰ ها بار ما و مردم پیام میدیم اصلا به روی خودشون نمیارن وپبگیری پولهای مردم در این موسسه نمکنند انگار نه کسی میخونه ونه کسی پیگیری میکنه اینا حق الناسه اه مردم به دنالشه واونوقت ۹۵ درصد قیمتهای کنترل شده دیگه انقدر جنسها بالا رفته که بیستر از این جا نداره سرجاش ایستاده این هم افتخاره
Iran (Islamic Republic of)
یک ایرانی
۱۶:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
این حرف ها هر چه به انتخابات نزدیکتر میشیم از سوی رئیس جمهور و اطرافیان بیشتر هم میشه .
درد دلم با مردم عزیز هست . خواهشا در انتخاب رئیس جمهور بعدی دقتمون رو بیشتر کنیم . همیشه پیشگیری بهتر از درمان
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
میدونی باشگاه خبرنگاران جای جذاب کار کجاست اونجاست که مرغداریا بدلیل نرخ دستوری دیگه مرغ ریزی نکردن. بزودی مردم میبینن اثرشو
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
مردم نمیخورن
برای سلامتیشون خوبه
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۵۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
کارخانه تولیدی سنگ پا قزوین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
بله جناب روحانی کالاهایی که خودمون داریم رو، وارد می کنید که جیب یه عده از خودتون رو پر کنید . اینکه افتخار نیست . بی دردهای جامعه امثال شماها هستند . مردم عزیز این بار در رای دادن حواستون رو بیشتر جمع کنید .
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
جمع کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
این حتما هچی نمیخورد یا موفتی میخورد که از بازار خبر ندارد که مردم بدبخت دارند با گرسنگی سر میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
بله ما هم میدونیم مغازها پر جنس هست ولی قدرت خرید مردم صفر هست کلا فراوان هست ولی قیمتها بالا
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
مهم فراوانی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
این آقا داره درمورد محله خودش صحبت می کنه به دل نگیرید.
بنده خدا خبر نداره که چه وضعیتی شده!
انشالله یه روز جمعه ای خواهد فهمید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
حدود ۹۷ درصد کالاهای اساسی مردم شرایط قابل قبول دارد خخخخخخخ خاک بر سرتون با این مملکت داری و دروغاتون.انشاله هر چه زودتر از شر شماها نجات پیدا کنیم.
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
حرف زشت نزن
-
مصطفی
۱۵:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
کالا در گمرگ دردی از مردم را دوا نمی کند گرانی را کنترل کن اگر تو فکر مردمی دست دلالان را قطع کن اگر تو فکر مردمی ، محتکران را به سزای اعمالشان برسان حامی مستضعفان باش اگر تو فکر مردمی ، سفره های مردم خللی و خلیتر شده اگر تو فکر مردمی امیدوارم در طی این هشت سال از عملکرد خودت راضی باشی اگر تو فکر مردمی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
.......؟ اگر مشکل در خط مشی و برنامه است که خط مشی و برنامه در اختیار رئیس جمهور است و برای حل مشکل اقدام لازم انجام خواهد شد،
شما گفتید اختیار ندارید!!!!!!
اجناس در گمرک تاریخش نگذره بریزد بیرون!!!
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
از عملکرد خودش راضیه مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خالی بند کی بودی تو؟
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
رئیس جمهور
United Arab Emirates
علی
۱۷:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
مهلقا خانم .
Iran (Islamic Republic of)
H
۱۴:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
لابد اینی که کالا ها در گمرکات معطل مانده تقصیر مردم هست ؟؟
Sweden
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
روغن و مرغ فعلا پیدا نمیشه
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
روغن و مرغ هم هسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ستاد تنظیم بازار و سازمان حمایت باید منحل شود.تمام این بدبختی ها و این آشفته بازار و گرونی اجناس و کمبود کالاها بخاطر ناکارامدی و سوء مدیریت این ستاد و سازمان حمایت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
چرا اسم سازمان حمایت را کامل ننوشتید
باید بنویسید سازمان حمایت از گرانفروشان و محتکران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
جون هر کی دوست داری این چند وقتو اقدامی نکن دمت گرم بذار وقتت تموم شه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
من حدود 5 ماه است یک حلب روغن نباتی به نرخ دولتی پیدا نکردم ولی بازار آزاد فراوان است و ضمنا هیچ کالایی در گمرکات وجود ندارد و همش سر مردم شیره میمالند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
چرا اتفاقا گمرک ها پرن ولی کالا ها رو دپو کردن آزادشون نمیکنن تا قیمتش بالا بمونه
United States of America
ناشناس
۱۶:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
مردم سرشون بگیرن که شیره نمالند
5 ماه روغن نباتی نخوردی سالمتری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
97 درصد پس اینهمه ما داریم زجر میکشیم مال اون 3 درصده.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
اون ۳ درصد باقیمانده شامل نان و گوشت و مرغ و لبنیات و حبوبات و میوه و پوشاک و روغن و دارو و خودرو است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
همه ی دروغگوها قوت قلب گرفتند و سرشون بالاست چون هیچکدوم انگشت کوچیکه این هم نمیشن
Iran (Islamic Republic of)
علی شریفی
۱۴:۰۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
قوه مجریه اندازه یه باتری قلمی هم انرژی نداره.
خدا لعنتتون کنه.۹۷ درصد ار اقلام اساسی مشکل دارن اون سه درصده که مشکل نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
باشه عمو حسن هرچی شما بگین همونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
حتی تیتر این مطلب هم به تنهایی میتونه مظلومیت مردم رو نشون بده. واقعا فاجعه هست که تو سیاهی شب بگی الان روزه. صف مرغ صف روغن صف... اینا همش کذب محضه.مسئولین شبانه روز در تلاش هستن که ما توی رفاه باشیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
همه مردم زیر خط فقر هستند.
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خط فقرچی هست?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
من که چیزی نمی بینم. شابد برای حقوق های مطلوب اینجوری باشه. ماهایی که حقوق های پایین داریم همه چیز برامون گرونه و در حسرت هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خدا لعنت کند مسولین بی تدبیر رو..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
اللهی آمیییییینننننن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
آمین یا رب العالمین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خدا انشاالله سایه شما را کم کم از سر ما کم نکند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
احتمالا ن دارد فعل از قلم افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خدایی این آدم بیمار هست.البته فکر نکنم کسی دیگه هم اگه بیاد بتونه وضعیت را درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خدایی این آدم بیمار هست.البته فکر نکنم کسی دیگه هم اگه بیاد بتونه وضعیت را درست کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خجالت بکش ا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
بازار تنظیم بود، این شما بودید که با برجام نافرجام، مردانگی، رحم، مروت، پاکی، کاسبی حلال و... را از ایران برچیدی و بجاش با شعار دلار دلار و تحریم تحریم، مردم را سیاه بخت کردی. الانم فقط کارت به بازار نباشه تنظیم هم پیشکشت شیخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
تو که به این نظریه رای منفی دادی اونقدر ثبات قدم داشته باش و دلیلتم بنویس ببینم از دل مردمی یه از یه طیف خاص...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
کسی که نظر منفی داده قطعاً از دار و دسته خود دولت بی تدبیر و امید است
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
تنها پولدارها ازشعار دلار دلار و تحریم تحریم ضرر کردند ناشناس
با پولهاشون کمبود بودجه دولت را تامین کردند!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
واقعا که آقای روحانی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States of America
نا شناس۹
۱۳:۲۸ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
ریش قشنگ از کدام کشور حرف میزنی این ۹۷درصد از کجا اوردی درصد گوشت .مرغ.تخم مرغ.روغن .قند.شکر .برنج .ماشین .زمین ومسکن.میوه.لوازم خانگی .وصدها اقلام دیگر حساب کن .فقط دو قلم تغیر نکرده درصد دروغهای جنابعالی ورنگ ریشت،ریش قشنگ.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
به راست هداست بفرما
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
به راست هداست بفرما?
به راست هدایت بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
منظورشون از مردم دوستان و اطرافیانه مردم به خودشون نگیرند
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
نمیگیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
عجیب ! چند روز پیش هم معاون اولتون فرموده بودن مرغ و گوشت از سفره مردم حذف نشده!
نمیدونم این آمار گرانبها رو کی بهتون میده!
United States of America
ناشناس
۱۹:۱۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
فرموده بودن مرغ و گوشت از سفره مردم حذف نشده
نفرموده بودن مرغ و گوشت مفت میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
جان مادرت فقط بروووووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
فکر میکنی وقتی رفت ایران گل و بلبل میشه؟؟؟
نه جونم یکی دیگه از همین قماش تو آب نمک خوابیده و آماده رئیس جمهوری آینده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
نه جونم شما به اون که در اب نمک خوابیده بقول خودت رای نده.
بله حتما با انتخاب درست میشه کارها رو سامان داد. مگه تمام راننده ها تصادف میکنند؟ خب راننده خوب و توانمند و راه بلد کم نداریم پس اینجا هم با دقت وعقل باید انتخاب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
جناب ناشناس۱۵:۴۹ اگه خوب نبود چرا تائید صلاحیت شد؟؟؟؟
مردم به فرد مورد اعتماد شورای نگهبان رای دادند و میدهند
United States of America
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
کجا بره؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۳:۱۷ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام.لطفا‌.مرع.روعن.برنج.کجاست.گمرک.کجاست.ما.بریم.بخریم.اگر.داخل.کشتی.تو.بندر.باشه.ما.میرویم.لطفا.کم.دروع.بگویید.کی.کلید.روازکارمی.اندازی.مامردم.عادی.کلید.نمی.خواهیم.عمل.می.خواهیم.ارزاق.می.خواهیم.گرسنگی.مردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
خدایا بچه های من یک ساله که تلویزیون ندارن کارتون ببینن.میترسم برم بازار.نکنه اوضاع ازاینم بدترشه!!!
United States of America
ناشناس
۱۹:۲۹ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۵ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
تا ببینیم شرایط قابل قبول آقا چی باشه که ۹۷ درصده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
داداش چی میزنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟قابل قبول؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی اعتماد به سقف داری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
جناب رئیس جمهور کالاهای زیادی در گمرک انبار شده یا توسط هیئت دولت احتکار گردیده؟؟؟
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۰ فروردين ۱۴۰۰
فرقی نمیکنه
آخرین اخبار