سورنا بورس “یزد” بیشترین مصرف کننده برق در صنایع - سورنا بورس

“یزد” بیشترین مصرف کننده برق در صنایع

مقایسه حداکثر نیاز مصرف برق در مناطق مختلف در حوزه صنایع کشور در هفته هجدهم و مقایسه آن با سال قبل نشان می‌دهد که استان یزد با ۱۴ درصد و سمنان با منفی ۱۰ درصد، به ترتیب بیشترین و کمترین نیاز مصرفی برق در حوزه صنایع را داشته‌اند. تغییرات هفتگی متوسط دمای وزنی هجده هفته

مقایسه حداکثر نیاز مصرف برق در مناطق مختلف در حوزه صنایع کشور در هفته هجدهم و مقایسه آن با سال قبل نشان می‌دهد که استان یزد با ۱۴ درصد و سمنان با منفی ۱۰ درصد، به ترتیب بیشترین و کمترین نیاز مصرفی برق در حوزه صنایع را داشته‌اند.

تغییرات هفتگی متوسط دمای وزنی هجده هفته گذشته نشان می‌دهد به‌طور متوسط دمای وزنی هوا ۲۴.۴۹ درجه بوده که به طور متوسط ۲.۷۸ درجه بیشتر از سال قبل ۱.۵۷ درجه بیشتر از هفته گذشته است همچنین کل انرژی مورد نیاز مصرف اصلاحی در هفته هجدهم ۷ میلیون و ۶۵۵ هزار و ۲۶۷ مگاوات ساعت بوده که نسبت به هفته قبل در سال جاری ۸۲.۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

علاوه‌بر این کل انرژی مورد نیاز مصرف اصلاحی در هفته هجدهم در مقایسه با هفته متناظر سال قبل ۸۳.۱۵ درصد افزایش را نشان می‌دهد و حداکثر نیاز مصرف اصلاحی در پیک شبانه هفته هجدهم ۵۰ هزار و ۳۵۸ مگاوات گزارش شد که نسبت به هفته قبل در سال جاری ۹۷.۵ درصد و نسبت به هفته متناظر سال قبل ۴۱.۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین حداکثر نیاز مصرف اصلاحی در پیک روزانه هفته هجدهم ۵۲ هزار و ۶۹۳ مگاوات گزارش شد که نسبت به هفته قبل در سال جاری ۱۵.۷ درصد، و نسبت به هفته متناظر سال قبل ۷۳.۱۷ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

گزارش‌ها حاکی از این است که وضعیت ذخیره و فضای خالی سوخت مازوت نیروگاه‌ها در تاریخ اول مردادماه سال جاری برابر با ۸۲ درصد بوده که نسبت به هفته هفدهم یک درصد، و در مقایسه با سال قبل ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایسنا،براساس اعلام توانیر، ضریب آمادگی نیروگاه‌های کشور نیز بیش از ۹۸ درصد در ساعات اوج مصرف بوده است و متوسط کاهش بار در روزهای اجرا برای هفته هجدهم ۵۳۵ مگاوات بوده که نسبت به سال قبل ۶ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 301 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 16 آگوست 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.