سورنا بورس یادگیری قوانین راهنمایی و رانندگی ۸۴۰ دانش‌آموز در شهر اصفهان  - سورنا بورس

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اصفهان ۱۵ با اشاره به برگزاری بزرگترین رزمایش مجازی آغاز بکار همیاران پلیس، همیاران سلامت همزمان با نوروز ۱۴۰۰ اظهار داشت: این رزمایش با شعار «پرهیز از سفر ایمنی و سلامت» و «نه به سفر نه به دید و بازدید و پرهیز از سفرهای غیر ضروری» آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه کمپین «همیاران‌پلیس، همیاران سلامت» توسط پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان، اداره کل آموزش و پرورش استان ایجاد شده است، اضافه کرد: این امر برای پیشگیری از سوانح رانندگی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیازمند ارتقای سطح فرهنگ و آموزش هستیم.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با اشاره به آموزش ۸۴۰ هزار دانش‌آموز در دوره‌های تحصیلی مختلف در زمینه قوانین و مقررات رانندگی، توجه به اصول رانندگی ایمن و پیشگیری از تخلفات رانندگی توسط رانندگان متخلف و بهداشت فردی ابراز داشت: بر این اساس با توجه به ایجاد زیرساخت مناسب پویش ملی «هر دانش آموز یک همیار پلیس» راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مؤثرترین راهکار برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا رعایت بهداشتی، عدم انجام سفر، عدم انجام دید و بازدید در ایام نوروز، همکاری با مأموران پلیس راهور و راه است، افزود: باید توجه داشت که ممنوعیت تردد شبانه همچنان ادامه دارد و در ایام نوروز این طرح با شدت بیشتری انجام می‌شود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : ریپورتاژ تاريخ : 7 آگوست 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.