سورنا بورس چه خبر از بزرگان بورس؟ | روز خوب بانکی ها پس از چند روز نزولی | عرضه اولیه ای که همچنان زیان می دهد! - سورنا بورس

در چهارمین روز هفته در شرایطی که بازهم شاخص کل قرمزپوش شد، نماد‌های گروه بانکی با استقابل خوبی همراه شدند.

به گزارش سورنا بورس؛ در حالی که امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با کاهش ۶۸۴۵ واحدی به یک میلیون و ۳۵۷ هزار و ۹۲ واحد رسید، ۲۴۷ نماد وضعیت متعادلی را تجربه کردند و در مقابل، ۱۹۰ نماد نیز مثبت بودند. همچنین ۴۱۵ نماد در روز نزولی شاخص، منفی بسته شدند. از سوی دیگر، ۵۰ نماد با صف خرید و ۱۲۳ نماد نیز با صف فروش مواجه شدند.

اما بزرگان بورس امروز چه روندی را سپری کردند؟

 

۱. فارس نماد متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز با بیشترین تاثیر منفی در افت شاخص کل، صدرنشین بود. این نماد در معاملات چهارمین روز هفته برای پنجمین روز پیاپی منفی شد و در شرایطی که حجم معاملاتی ۱۱ میلیونی داشت، در نهایت با افت ۲.۲۹ درصدی مواجه شد و به رقم ۱۰۲۵ تومان رسید.

۲. نوری نماد متعلق به پتروشیمی نوری دیگر نمادی بود که تاثیر قابل توجهی در افت شاخص داشت. نوری در این روز بر خلاف دو روز قبل، با صف فروش روبرو شد و در حالی که حجم معاملاتی ۵ میلیونی داشت، با افت ۳.۵۶ درصدی مواجه شد و به رقم ۱۱۱۲۴ تومان رسید.

۳. فولاد نماد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان نیز امروز در ادامه روز‌های منفی اخیر، در شرایطی که با حجم معاملاتی ۵۶ میلیونی همراه بود، در نهایت به بازدهی منفی ۱.۱۷ درصدی بسنده کرد و به رقم ۱۰۱۰ تومان رسید.

۴. فجهان نماد متعلق به مجتمع جهان فولاد سیرجان از فولادی‌های بازار بود که در ادامه افت روز‌های اخیر، امروز نیز پنجمین افت متولی را تجربه کرد. این نماد که پیش از این در بیستم شهریورماه ۱۴۰۰ به قیمت ۵۵۰ تومان به متقاضیان عرضه شده بود، در معاملات امروز بازار سهام در حالی که حجم معاملاتی ۳۸ میلیونی داشت، با افت ۱.۰۵ درصدی مواجه شد و به رقم ۵۳۵ تومان رسید. با این افت، بازدهی فجهان از زمان عرضه اولیه تا به امروز یعنی کمتر از سه ماه حضور در بازار سهام، به منفی ۲.۷۲ درصد رسید.

۵. وبملت نماد متعلق به بانک ملت بالاخره پس از ثبت پنج روز متوالی نزولی، امروز با صف خرید همراه بود. وبملت در حالی که امروز حجم معاملاتی ۳۰۹ میلیونی داشت، با بازدهی ۴.۶۱ درصدی بسته شد و به رقم ۲۹۹ تومان رسید.

۶. وتجارت نماد متعلق به بانک تجارت دیگر بانکی بازار امروز بود که با استقبال خریداران همراه شد. وتجارت در این روز، در حالی که حجم معاملاتی ۱۵۰ میلیونی داشت، با صف خرید قابل توجهی همراه شد و در نهایت به بازدهی ۴.۳۳ درصدی دست یافت و به رقم ۱۸۵ تومان رسید.

۷. وبصادر نماد متعلق به بانک صادرات نیز امروز با صف خرید همراه بود. این نماد بانکی در معاملات امروز در حالی که حجم معاملاتی ۲۱۰ میلیونی داشت، با رشد ۴.۷ درصدی به رقم ۱۸۲ تومان رسید.

۸. شستا نماد متعلق به سرمایه گذاری تامین اجتماعی همچون روز گذشته، با افت نرخ بسته شد. شستا در این روز، در شرایطی که حجم معاملاتی ۵۰ میلیونی داشت، با افت ۰.۴۴ درصدی مواجه شد و به رقم ۱۱۱۹ تومان رسید.

۹. بورس نماد متعلق به بورس اوراق بهادار تهران امروز نیز همچون روز گذشته، با صف فروش مواجه شد. بورس در معاملات چهارمین روز هفته، در حالی که حجم معاملاتی ۲۶ میلیونی داشت، در نهایت با افت ۴.۵۹ درصدی مواجه شد و به رقم ۱۲۰۵ تومان رسید.

۱۰. دارایکم نماد متعلق به صندوق واسطه گری مالی یکم در پایان معاملات چهارمین روز هفته، بر خلاف روز قبل با رشد نرخ بسته شد. دارایکم در این روز در حالی که حجم معاملاتی ۲۰ میلیونی داشت، در نهایت با افزایش ۲.۶۳ درصدی مواجه شد و به رقم ۱۱۴۸۰ تومان رسید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 190 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها