سورنا بورس پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ | فردا بورس مثبت است؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، بورس امروز ۸ آذر هم به مانند روز گذشته، تغییر چندانی را نداشت و نه شاهد سقوط آنچنانی بودیم و نه بازار حال صعود را داشت.  

شاخص کل امروز با اُفت ۰.۳۱ درصدی به سطح یک میلیون و ۳۶۳ هزار و ۸۲۱ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با کاهش ۰.۲۲ درصدی تا سطح ۳۷۴ هزار و ۱۶۷ واحد پایین آمد.  

امروز هم ارزش معاملات چندان چنگی به دل نزد و در مجموع ارزش معاملات در بورس به زیر ۳ هزار میلیارد تومان سقوط کرد و رقم ۲۶ هزار و ۷۱۳ میلیارد ریال را به ثبت رساند.  

خروج پول حقیقی باز هم در بازار مشاهده شد و امروز هم کفه به نفع خروج پول حقیقی سنگینی کرد و ۱۱۸ میلیارد تومان دیگر از بازار خارج شد. نکته خیلی مهمی که در روند ورود و خروج پول حقیقی به بازار دیده می‌شد، این بود که در ساعت ۱۱ و ۲۴ دقیقه امروز به یکباره ۱۳۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد و نمودار ورود و خروج پول حقیقی یک شوک عجیبی را دید و رصد‌ها بیانگر ورود پول حقیقی به دو گروه خودرویی و بانکی است. به نظر گویا سیگنال‌های برجامی توجهات سهامداران را به این دو گروه جلب کرده است.


  • گزارش کامل بورس امروز را از اینجا بخوانید.

بورس فردا چگونه خواهد بود؟

علی عصاری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار سورنا بورس گفت: با توجه به اینکه امروز ۸ آذر شروع مذاکرات می‌باشد و از امروز می‌تواند بازار شکل جدیدی به خود بگیرد. بازار فردا می‌تواند مثبت باشد و امروز را نقطه عطف برای بازار سرمایه می‌دانم و کما اینکه مشخص نیست که مذاکرات تا کی و به چه صورت ادامه خواهد یافت، ولی ورود به مذاکرات خود یک سیگنال مثبت برای بازار سرمایه است و از دید من می‌تواند بازار را مثبت کند. وی ادامه داد: دلار نیز واکنش منفی نشان داد و مقداری اصلاح کرد. تمام شرایط به گونه‌ای است که از فردا می‌تواند بازار با ثبات بیشتری پیگیری شود.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۹ آذر ۱۴۰۰ | فردا بورس مثبت است؟

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 96 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها