سورنا بورس هشدار به خریداران بیت کوین | برترین رمزارزها در یک هفته گذشته | صعود آوالانچ و ترا به لیست ۱۰ رمز ارز برتر بازار |نقشه بازار ارز‌های دیجیتال امروز ۲۹ آذرماه - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، امروز دوشنبه ۲۹ آذرماه ارزش بیشتر ارز‌های دیجیتالی مهم بازهم کاهش پیدا کرد و بیتکوین نیز همچنان در مدار نزولی قرار دارد. قیمت هر واحد بیت کوین در حال حاضر ۴۶۰۰۱ دلار است، این دارایی دیجیتال برتر جهان طی ۲۴ ساعت گذشته ۲.۴۳ درصد کاهش داشته است. در همین حال، سایر ارز‌های دیجیتال اصلی، ازجمله اتریوم، بایننس، سولانا، کاردانو و آوالانچ نیز با کاهش مواجه شدند.

ارز دیجیتال اتریوم نیز با نوسان منفی ۴.۳۹ درصدی امروز به قیمت ۳ هزار و ۷۷۵ دلار، معادل ۱۱۴ میلیون تومان معامله می‌شود و ارزش آن ۵.۶۵ درصد نسبت به هفته قبل کاهش یافته است. اما تتر ۰.۱۰ درصد افزایش قیمت را به ثبت رساندند و ۱ دلار به فروش رسید، همچنین یو اس دی کوین ۰.۰۴ درصد رشد داشت.

ترا (Terra) به رکورد قیمت جدیدی دست یافت

در حالی که رمزارز‌های بزرگی از قبیل بیت‌کوین (BTC) و اتریوم (ETH) در محدوده منفی حرکت می‌کنند، رمزارز ترا علنا برخلاف روند کلی بازار ارز‌های دیجیتال حرکت می‌کند

سود هفتگی LUNA به میزان ۲۶.۸۷ درصد می‌رسد. بدین ترتیب، این آلت کوین در بین ده رمزارز برتر بازار قرار دارد و از پولکادات و دوج کوین و شیبا پیشی گرفته است. رمز ارز ترا امروز با ۰.۶۲ درصد رشد ۷۵.۵۶ دلار معامله می‌شود و در رده دهم بازار ارز‌های دیجیتال قرار دارد.

صعود آوالانچ به لیست ۱۰ رمز ارز برتر بازار

افزایش ۲۰.۳۴ درصدی قیمت طی یک هفته باعث شده است که این ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار به نهمین ارز دیجیتال بازار تبدیل شود. اما در ۲۴ ساعت گذشته کاهش ۸.۴۰ درصدی را شاهد بوده است. ناگفته نماند که AVAX اولین بار طعم حضور در لیست ۱۰ ارز برتر بازار را در اواخر نوامبر (اوایل آذر ۱۴۰۰) تجربه کرد. اما اصلاح گسترده قیمت‌ها در بازار باعث شد تا ارزش این رمز ارز نیز کاهش پیدا کند و به رتبه ۱۲ برسد، اما اکنون دوباره بالاتر از دوج کوین و شیبااینو و پولکادات قرار دارد.

هشدار به خریداران بیت کوین

این روز‌ها پیش‌بینی‌های بدی درباره بیت‌کوین به‌عنوان مهم‌ترین رمزارز موجود در جهان شده است. در مهم‌ترین مورد یکی از محققان این حوزه و استاد دانشگاه کرنل هشدار داده که ممکن است بیت‌کوین در آینده دوامی نداشته باشد.

به تازگی هم بانک مرکزی انگلیس اعلام کرده بود که بیت‌کوین می‌تواند بی‌ارزش شود و افرادی که در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند باید آمادگی از دست دادن همه سرمایه خود را داشته باشند. البته ارز‌های دیجیتال نشان داده‌اند که می‌توانند بار‌ها رفتاری خلاف پیش‌بینی‌های مرسوم داشته باشند.

مدیر اجرایی صرافی کریپتو کراکن مستقر در ایالات متحده هشدار داده است که فکر می‌کند قیمت بیت‌کوین می‌تواند در سال آینده میلادی به‌طور چشمگیری کاهش یابد.

بیشترین ریزش و بیشترین رشد هفتگی متعلق به کدام رمزارزهاست؟

طی یک هفته گذشته پولکادات با ریزش ۱۵.۲۴ درصدی در صدر و شیبااینو با ۱۵.۰۴ درصد و کاردانو با ۷.۵۸ درصد ریزش در رده‌های بعدی قرار دارند.

همچنین ترا با ۲۶.۸۷ درصد رشد هفتگی در صدر و آوالانچ با ۲۰.۳۴ درصد صعود در رده بعدی قرار دارد.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال امروز ۲۹ آذرماه ۱۴۰۰

قیمت ده ارز دیجیتال برتر

ارز دیجیتال قیمت به دلار تغییر نسبت به روز گذشته
بیت کوین ۴۶۰۰۱ ۲٫۴۳
اتریوم  ۳۷۷۵ ۴٫۳۹
بایننس کوین ۵۱۲ ۴٫۷۴
تتر ۱ ۰٫۱۰
سولانا ۱۷۲ ۷٫۰۸
کاردانو ۱٫۲۱ ۴٫۵۱
یو اس دی کوین ۱ ۰٫۰۴
ایکس آر پی ۰٫۸۵ ۲٫۸۴
آوالانچ ۱۰۲ ۸٫۴۰
ترا ۷۵٫۵۶ ۰٫۶۲

 

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 209 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها