سورنا بورس لیست جدید افزایش سرمایه ۱۷ شرکت بورسی | سرمایه این نماد ۲۴۵۴ درصد افزایش می‌یابد | سهامداران شتران بخوانند - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، در دو روز گذشته مورخه ۲۷ و ۲۸ آذرماه اطلاعیه‌های متعددی در سامانه کدال منتشر شد که بخشی از آن‌ها به فرآیند افزایش سرمایه شرکت‌ها اختصاص داشت. همچنین برخی از شرکت‌ها از مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام و نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده  خبر دادند، در ادامه به تشریح چندی از این اطلاعیه‌ها پرداخته شده است

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی وگستر

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت گسترش سرمایه گذاری ایرانیان از مبلغ ۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار مالی شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۶۰ درصدی هجرت

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت پخش هجرت از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور طرح توسعه و نوسازی مراکز توزیع اهواز و مشهد که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۹۵۰ درصدی شپاکسا

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت پاکسان از مبلغ ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۱,۳۴۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور توسعه تجهیزات نوسازی ماشین آلات و اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۱۲۹ درصدی خلنت

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۱ هیئت مدیرة شرکت تولیدی لنت ترمز ایران مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۳۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اجرای پروژه‌های توسعه ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۶۰ درصدی پلاسک

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۷ هیئت مدیرة شرکت کارخانجات پلاسکوکار سایپا  مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۹۱۳,۹۳۸,۶۲۳,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۴۶۰,۱۸۸,۱۸۳,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی و بهبود نسبت‌های مالی ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه ۱۲۷ درصدی شتران

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۲۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۸ افزایش سرمایۀ شرکت پالایش نفت تهران از مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۹۴۴۹۷۵۲۵ میلیون ریال از محل اندوخته مبلغ ۵۰۲۴۷۵ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام خمهر

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۱۰ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ و صورتجلسه هیئت مدیره شرکت مهرکام پارس مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۴,۷۴۷,۷۱۸ میلیون ریال به‌مبلغ ۶,۶۲۷,۷۱۸ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱,۸۸۰,۰۰۰ میلیون ریال)، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۴ تعیین شده است.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام کخاک

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۲ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت صنایع خاک چینی ایران از مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال) مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۸ تعیین شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۵۰ درصدی سمازن

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ هیئت مدیرة شرکت سیمان مازندران مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱,۶۴۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۴۶۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و جبران مخارج انجام شده ارائه گردید.

ثبت افزایش سرمایه کسعدی

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۳۰ افزایش سرمایۀ شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی از مبلغ ۲۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۲۵۰۰۰۰ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۷ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۵۱ درصدی سکرما

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ هیئت مدیرة شرکت گروه صنایع سیمان کرمان مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۹۹۱,۴۴۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای و سرمایه گذاری‌های انجام شده ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ۹۰ درصدی وکبهمن

گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور حفظ رقابت پذیری و اجرای خط مشی شرکت، جلوگیری از خروج وجه نقد و افزایش سودآوری شرکت که در تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می‌گردد. اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۵۰ درصدی وساپا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی سبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۱ هیئت مدیرة شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا  مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۱۰,۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده دتولید

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۵ در اجرای ماده ۱۷ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و پیرو افزایش سرمایه شرکت داروسازی تولید دارو از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده به شرح جدول ذیل ارائه می‌گردد.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۲۴۵۴ درصدی شکربن

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ هیئت مدیرة شرکت کربن ایران مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۳۸۵,۱۲۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور باهدف اصلاح ساختار مالی، بهبود نسبت مالکانه، کاهش ریسک اعتباری شرکت، افزایش رتبه اعتباری وافزایش ظرفیت استقراض شرکت از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها (صرفا ًطبقه زمین) توجیه پذیر می‌باشد ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۹۱ درصدی کیمیا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت صنعتی و معدنی کیمیای زنجان گستران  از مبلغ ۱,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه‌ای و تحصیل سرمایه گذاری جدید و تأمین سرمایه درگردش تهیه گردیده ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه ۲۰۰ درصدی وسرمد

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ هیئت مدیرة شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت بیمه سرمد از مبلغ ۲,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران، سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور حفظ و افزایش نسبت توانگری شرکت و افزایش سهم نگهداری در جذب پرتفو‌های جدید و ثروت سازی برای سهامداران شرکت و شروع فعالیت قبولی اتکایی ارائه گردید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 21 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها