سورنا بورس سهامداران در ۴۹ روز ۵۶ میلیارد سهم خرید و فروش کردند - سورنا بورس

به گزارش تجارت‌نیوز، از ابتدای امسال تا کنون در مدت ۴۹ روز معاملاتی تعداد ۵۶ میلیارد و ۶۴۹ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۴۳ هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۲۹۱ دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۳۴ میلیارد و ۲۸۱ میلیون سهم به ارزش ۷۷ هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال در یک میلیون و ۴۳۴ هزار و ۲۸۷ نوبت در بازار اول؛ ۲۰ میلیارد و ۷۶۲ میلیون سهم به ارزش ۴۸ هزار و ۹۲ میلیارد ریال در یک میلیون و ۷۶۹ هزار و ۹۷ نوبت در بازار دوم؛ ۱۶ میلیون سهم به ارزش ۱۶۴۳۱ میلیارد ریال در ۴۰۴۲ نوبت در بازار بدهی؛ ۱۴۴۲ میلیون سهم به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در ۷۳۲ نوبت در بازار مشتقه و ۱۴۷ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۶۰۴ میلیارد ریال در ۸۱۳۳ نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۷۷ هزار و ۲۳۰ واحد آغاز کرده است، تاکنون با ۲۵۲۹ واحد رشد، افزایش ۳٫۳ درصدی را ثبت کرده و به ارتفاع ۷۹ هزار و ۷۵۸ واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۶۰۸ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۲۰۱۰ واحد رشد مواجه شده‌اند.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 14 سپتامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها