سورنا بورس رشد دسته‌جمعی قیمت‌ها در بازار سکه و ارز - سورنا بورس

اولین روز از سومین ماه سال، با رشد نرخ انواع سکه و همچنین افزایش قیمت سی و یک ارز در بانک مرکزی همراه شد. به طوری‌که سکه تمام طرح جدید در ادامه گرانی روز قبل، امروز نیز در کانال ۲ میلیون تومانی رشد داشت.

به گزارش سورنا بورس، آخرین خبر‌های دریافتی از بازار آزاد سکه، حکایت از روند رو به رشد نرخ نقدی انواع سکه در بازار دارد. به طوری‌که بر اساس این گزارش، تا لحظه تنظیم این خبر، قیمت هر سکه تمام طرح قدیم با رشد ۲۰ هزار تومانی نسبت به نرخ پایانی روز قبل، به رقم ۱,۹۳۰,۰۰۰ تومان رسیده است.

همچنین هر سکه تمام طرح جدید در بازار امروز تا این لحظه، ۲,۰۱۶,۰۰۰ تومان ارزشگذاری شده است که نسبت به قیمت پایانی روز دوشنبه، ۲۰ هزار تومان گران‌تر شده است. هر نیم سکه بهار آزادی نیز با رشد ۲۰ هزار تومانی به رقم ۱,۰۰۱,۰۰۰ تومان رسیده است.

همچنین هر ربع سکه بهار آزادی در بازار امروز، ۵۸۰ هزار تومان فروخته شده است که نسبت به نرخ پایانی روز گذشته، ۱۷ هزار تومان افزایش داشته است و هر سکه یک گرمی نیز ۳۵۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به روز دوشنبه، ۲ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

رشد نرخ اونس جهانی طلا در بازار فلزات گران‌بها

بر اساس این گزارش تا لحظه انتشار خبر، هر اونس طلا در بازار جهانی، با رشد ۱ دلار و ۶۶ سنت به رقم ۱۲۹۳ دلار و ۸۰ سنت رسیده است. هر اونس نقره نیز در حال حاضر، ۱۶ دلار و ۶۳ سنت ارزش‌گذاری شده است که نسبت به نرخ پایانی روز قبل، ۱۰ سنت افزایش داشته است.

همچنین هر اونس پلاتین با رشد ۷ دلار و ۴۰ سنتی به رقم ۹۰۶ دلار و ۲۰ سنتر سیده است و هر اونس پالادیوم ۹۹۴ دلار در بازار جهانی قیمت گذاری شده است که نسبت به نرخ پایانی روز گذشته، ۹ دلار و ۲۰ سنت رشد داشته است.

افزایش قیمت دلار و یورو در بانک مرکزی

بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ ۳۱ ارز از جمله دلار و یورو نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ ۶ ارز از جمله پوند کاهش یافت. همچنین نرخ ۲ ارز دیگر نیز ثابت ماند.

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا با ۱۰ ریال افزایش نسبت به روز دوشنبه ۴۲ هزار و ۶۰ ریال، نرخ هر پوند انگلیس با ۹ ریال کاهش نسبت به روز گذشته ۵۶ هزار و ۴۵۶ ریال و هر یورو نیز با ۱۵۳ ریال رشد در مدت مشابه ۴۹ هزار و ۵۶۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

منبع: بورس‌پرس

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 323 views بار دسته بندی : طلا و ارز تاريخ : 22 آوریل 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.