سورنا بورس در پیش گشایش در نماد خودرو چه خبر بود؟ | سفارش گذاری با حجم یک سهم کار چه کسانی است؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، دیروز مطلبی در سورنا بورس با این عنوان  که “آیا تعمدی در ریزش بورس وجود دارد؟” منتشر شد و در این مطلب علی عصاری کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه دلایلی را بر تعمدی بودن ریزش بازار عنوان کردند.  

فارغ از این مسائل امروز ۲۲ آذر ماه در پیش گشایش و در نماد خودرو اتفاقاتی رخ داد که در نوع خود جالب بود و جای بسی پرسش دارد!

قبل از طرح موضوع باید گفت که همه سهامداران به این نتیجه رسیدند که نماد خودرویی به نوعی لیدر بازار است و سبزپوشی و قرمزپوشی آن می‌تواند بازار و بسیاری از سهام را سبزپوش و قرمزپوش کند.  

امروز در پیش گشایش نماد خودرو با تصاویر زیر رو به رو شدیم. همگان گونه که ملاحظه می‌گردد در این نماد یک کد یا سه کد سفارشاتی با حجم یک یا سه سهم بر روی قیمت‌های ۲۰۰۱ ریال، ۲۰۰۲ ریال و … گذاشته اند!  

این نوع سفارش گذاری در حالی است که حداقل سفارش گذاری ۵۰۰ هزار تومان می‌باشد. حالا پرسش این است که اولا این سفارشات را چه کسانی گذاشته اند و این افراد چه قدرتی دارند که می‌توانند این گونه سفارش گذاری انجام دهند؟ ثانیا آیا این‌ها کد‌های معمولی و سهامداران خرد هستند که این کار را انجام می‌دهند؟ و ثالثا این نوع سفارش گذاری در پیش گشایش و آن هم در نماد خودرو که لیدر بازار است به چه هدفی انجام می‌شود؟

سورنا بورس آمادگی خود را جهت انتشار پاسخ به این پرسش‌ها اعلام می‌کند و از مسئولین ذی ربط درخواست داریم که جهت روشن شدن موضوع و شفافیت در این باره توضیحی را به سهامداران خرد بدهند.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 135 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها