سورنا بورس خساپا و خودرو با چند درصد رشد بازگشایی شدند؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، شرکت ایران خودرو با نماد خودرو طبق اطلاعیه منتشره در سامانه کدال از تاریخ ۱۹ آبان ماه تعلیق شده بود و طبق اطلاعیه اول  تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۲ تعلیق شد و با توجه به اطلاعیه بعدی که در تاریخ ۳ آذرماه منتشر گردید این تعلیق تا امروز ادامه داشت. امروز بنا بر پیغام ناظر بازار این نماد بازگشایی می‌شود و به شرح زیر می‌باشد:

نماد معاملاتی شرکت ایران خودرو (خودرو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و رفع تعلیق، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری‌های خود لحاظ نمایند.  

بازگشایی این نماد با رشد ۸ درصدی همراه بود و در قیمت ۲۲۳۰ ریال مچ شد، موضوعی که باعث شد تاثیر خودرو در مثبت شدن شاخص کل ۱۳۰۰ واحد باشد. 

همچنین نماد معاملاتی شرکت سایپا (خساپا) که در تاریخ ۶ آذرماه تعلیق شده بود امروز با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و رفع تعلیق، بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می‌باشد.

بازگشایی این نماد با رشد ۴ درصدی همراه بود و در قیمت ۱۸۲۵ ریال مچ شد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 225 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها