سورنا بورس جزییات دو پذیره نویسی جدید فرابورس | وپخش از پذیره نویسی عمومی خبر داد - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، طبق اطلاعیه فرابورس پذیره‌نویسی ۴ شرکت بیمه‌ای در تاریخ ۶ آذر ماه سال جاری منتشر شده بود که قرار بود شنبه ۱۳ آذر ماه انجام شود،   اما به تعویق افتاد و شرکت فرابورس مسائل فنی را دلیل به تعویق افتادن پذیره‌نویسی یاد شده اعلام کرد. حال شرکت فرابورس از آغاز پذیره نویسی شرکت بیمه پردیس خبر داده است که به بررسی آن می‌پردازیم و همچنین پذیره نویسی نماد وپخش از ۲۴ آذرماه آغاز می‌شود.

پذیره نویسی شرکت بیمه پردیس در نماد ” بیمه پردیس “

براساس اعلام شرکت فرابورس ایران، پذیره نویسی بیمه پردیس (سهامی عام در شرف تاسیس) در نماد بیمه پردیس از روز یکشنبه، ۲۸ آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود و  حداکثر به مدت ۱۵ روز  تا روز یکشنبه، ۱۲ دی ۱۴۰۰ ادامه دارد.

شرکت در شرف تاسیس بیمه پردیس، ۸۲۵ میلیون سهم خود را پذیره‌نویسی می‌کند. سرمایه اولیه بیمه پردیس ۳۰۰ میلیارد تومن بود که معادل ۳ میلیارد سهم ۱۰۰ تومانی است. مبلغ قابل پرداخت برای هر سهم در پذیره‌نویسی هم ۵۰ تومان است که در زمان پذیره‌نویسی به صورت نقد واریز می‌شود.

در این پذیره‌نویسی اشخاص حقیقی حداقل ۱۰ هزار و حداکثر ۱۰۰ هزار سهم و اشخاص حقوقی حداقل ۱۰ هزار سهم و حداکثر ۱۰ میلیون سهم می‌توانند خریداری کنند.

پذیره نویسی پذیره نویسی عمومی هلدینگ داروپخش با نماد “وپخش”

همچنین براساس اطلاعات مندرج در سامانه کدال، پذیره نویسی عمومی هلدینگ داروپخش با نماد وپخش از فردا، چهارشنبه، ۲۴ آذر ماه سال جاری آغاز می‌شود و تا روز پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۴۰۰ ادامه دارد. طی این پذیره‌نویسی ۱۱ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۳۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی عرضه می‌شود.

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-۰۰A-۰۳۷ مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۰۸ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق‌العاده ۱۴۰۰/۰۴/۲۰ با توجه به افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۸۴۰،۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۳،۵۵۰،۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۱،۰۳۸،۴۷۷،۹۷۰ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱۱،۵۲۲،۰۳۰ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره‌نویسی عمومی عرضه می‌شود. مهلت پذیره‌نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۴ لغایت تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ تعیین شده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 206 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها