سورنا بورس تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | شستا عالیجناب بورس چه خواهد شد؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، امروز نماد شستا معاملات خود را در دامنه منفی نزدیک به صف فروش آغاز کرد و رفته رفته با بهبود وضعیت بازار توانست کمی بالاتر بیاید اما متاسفانه در دقایق پایانی بازار دوباره با فشار فروش تا نزدیکی های صف فروش پیش رفت. همچنین نماد پالایش نیز که معاملات آن تا ساعت ۱۵ در جریان بود نیز در دامنه منفی معامله شد و قیمت آخرین معامله آن پایین تر از قیمت پایانی بسته شد تا احتمالا این نماد معاملات فردا را نیز در بازه منفی آغاز کند. عالیجناب بورس و این صندوق دولتی به لحاظ تکنیکالی چه روندی را در روزهای آینده بورس طی خواهند کرد؟

تحلیل تکنیکال شستا

شستا بعد از بازگشایی نامناسبی که در هفته گذشته داشت هم اکنون در حال تعدیل کردن اثرات قیمتی آن بازگشایی نامناسب است.

به نظر می‌رسد که قیمت با رسیدن به محدوده‌ حمایتی خود در ۱۱۰۰ تومان بار دیگر با فشار تقاضا همراه شود تا در ادامه دوباره به مسیر صعودی خود ادامه دهد.

همزمان با کاهش قیمت اندیکاتور RSI نیز در حال رسیدن به خط روند صعودی یکساله خود است که می‌تواند حمایت خوبی برای ادامه روند صعودی سهم طی روز‌های آتی باشد. اولین تارگت در دسترس سهم روی فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۱۴۰۰ تومان قرار دارد و در میان مدت و افق یکسال بیشتر، می‌تواند تا ۲۲۰۰ تومان نیز در فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر رشد کند.

تحلیل تکنیکال پالایش

قیمت پالایش بعد از قرار گرفتن بر روی محدوده‌ حمایتی خود در فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر و تثبیت بالای این سطح در ۶,۷۰۰ تومان، طی هفته‌های گذشته دوباره و بعد از دو ماه اصلاح قیمتی در مدار صعود قرار گرفت.

محدوده‌ حمایتی ذکر شده علاوه بر قرار گیری فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر بر روی آن، همچنان یک حمایت هندسی معتبر نیز محسوب می‌شود.

در صورت تثبیت قیمت در محدوده‌ حمایتی گفته شده انتظار می‌رود که قیمت دوباره در مدار صعودی قرار گیرد که در این صورت اولین تارگت سهم روی ۷,۷۰۰ تومان و پس از آن و در میان مدت قیمت شانس رشد تا ۹,۳۰۰ تومان در فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر را نیز دارد.

  • تحلیل تکنیکال نمادها هر روز ساعت ۱۸ در صفحه تحلیل تکنیکال منتشر می‌شود.

 

بیشتر بخوانید:



 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 130 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها