سورنا بورس تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | سهامداران وساخت و بجهرم بخوانند - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، به درخواست کاربران سایت سورنا بورس امروز ۱۷ آذر ۱۴۰۰ دو نماد وساخت و بجهرم به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند. این دو نماد احتمالا چه روندی را طی خواهند کرد؟

تحلیل تکنیکال وساخت

وساخت در یک سال اخیر درون یک کانال صعودی با شیب بسیار کم اصلاح کرده است بطوری که می‌شود گفت که اصلاح سهم بیشتر بصورت زمانی بوده است. روند اخیر بصورت یک ساختار پرچم شکل گرفته است که هر لحظه مستعد خروج از آن می‌باشد که در صورت خروج موفق از آن می‌توان تارگت‌هایی بالایی برای سهم متصور بود، اما قبل از آن قیمت باید از سد خط میانی کانال در ۵,۵۰۰ تومان و سقف کانال در ۸,۰۰۰ تومان عبور کند.

هم اکنون قیمت بر روی حمایت داینامیک خود در ۴,۰۰۰ تومان قرار دارد که می‌تواند خرید در این محدوده را کم ریسک کند و در صورت افت بیشتر حمایت جدی سهم بر روی ۳,۷۰۰ تومان می‌باشد که از منظر نموداری خرید در آن محدوده بسیار جذاب می‌شود چرا که ریسک به ریوارد سهم جذاب می‌شود.

تحلیل تکنیکال بجهرم

بجهرم در دو ماه گذشته درون یک روند اصلاحی قرار گرفته است بطوری که قیمت در نزدیکی قیمت‌های کف تاریخی خود قرار گرفته است. روند صعودی RSI در کوتاه مدت همچنان ادامه دارد که این موضوع در کنار افت قیمت سبب ایجاد یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شده است که احتمال برگشت قیمت در همین محدوده‌ حمایتی را بالا می‌برد. در صورت حمایت قیمت که احتمال آن بالاست می‌شود انتظار داشت که شاهد شکل گیری یک الگوی کف دو قلو در نمودار قیمت بود. در صورت وقوع سناریوی بالا هدف اول قیمت در کوتاه مدت بر روی ۲۸۰ تومان قرار دارد. با توجه به حد ضرر سهم روی ۱۸۰ تومان می‌شود نتیجه گرفت که نسبت R/R سهم بسیار مناسب می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 98 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها