سورنا بورس تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | ثبهساز و کاوه چه خواهند شد؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، به درخواست کاربران سایت سورنا بورس امروز ۱۶ آذر ۱۴۰۰ دو نماد ثبهساز و کاوه به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند احتمالی این دو سهم در روز‌های آینده بورس پیش بینی شود.

تحلیل تکنیکال ثبهساز

ثبهساز از یک سال و نیم گذشته درون یک ساختار اصلاحی بصورت یک پنج موجی abcde قرار دارد که به نظر می‌رسد در حال کامل شدن می‌باشد. افت اخیر قیمت سبب یک اصلاح قیمتی عمیقی در سهم شده است که در کنار افت کمتر اندیکاتور RSI سبب ایجاد یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و RSI شده است. این واگرایی می‌تواند سبب تقویت طرف تقاضا شود و به احتمال زیاد روند سهم تغییر کند. در صورت برگشت قیمت و تائید تغییر روند، قیمت می‌تواند در میان مدت تا ۲۲۰ تومان رشد کند.

با توجه به حد ضرر سهم در ۱۵۰ تومان و تارگت قیمتی گفته شده در ۲۲۰ تومان باید گفت که نسبت ریسک به ریوارد سهم بسیار مناسب است.

تحلیل تکنیکال کاوه

کاوه بیش از یک سال است که درون یک ساختار فلگ در نوسان است. این ساختار بصورت یک کانال Side در آمده است که هر بار قیمت به کف کانال می‌رسد با تقاضای خرید همراه می‌شود و برعکس هر بار قیمت به سقف کانال می‌رسد با فشار فروش مواجه می‌شود. اخیرا یک واگرایی مثبت در میان مدت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI پدید آمده است که به احتمال زیاد این بار و در کف کانال سبب تقویت طرف تقاضا شود.

در هر صورت قیمت اکنون در نزدیکی کف کانال صعودی موقعیت بسیار کم ریسکی دارد و به نظر می‌آید که در اولین فرصت قیمت با رشد همراه شود تا اینکه یک بار دیگر قیمت به سمت سقف کانال در ۲۲۰۰ تومان رشد کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 156 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها