سورنا بورس تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | تغییر روند این سهم از فاز نزولی به صعودی؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، امروز ۲۲ دی ۱۴۰۰ به درخواست کاربران سایت سورنا بورس دو نماد بورسی ثاخت و چخزر به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند آن‌ها در روز‌های آینده بورس مورد بررسی قرار گیرد. این دو نماد چه خواهند شد؟

گفتنی است که این صرفا یک تحلیل و پیش بینی از روند آینده این دو نماد است و به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش دو نماد نخواهد بود.

تحلیل تکنیکال ثاخت

سهم ثاخت در دو سال گذشته درون یک ساختار نزولی بصورت یک پنج موجی (abcde) در حال اصلاح بوده است که اخیرا سهم به نظر می‌آید با کف سازی که در محدوده‌ ۱۶۵ تومان انجام داده، موفق به تکمیل شاخه c از اصلاح پنج موجی را کامل کرده است. اصلاح قیمت در ماه‌های گذشته در کنار افت کمتر اندیکاتور RSI سبب ایجاد یک واگرایی مثبت میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شده است.

منحنی میانگین ۲۰ روزه ممکن است طی روز‌های آتی موفق به عبور از منحنی میانگین ۴۰ روزه شود که اگر این اتفاق کامل شود می‌توان امیدوار بود که روند قیمت از فاز نزولی به فاز صعودی تغییر پیدا کند.

تحلیل تکنیکال چخزر

چخزر در دو سال گذشته درون یک ساختار نزولی بصورت یک ۳ موجی (ABC) در حال اصلاح بوده است که اخیرا سهم با پایان موج سوم از اصلاح گفته شده موفق به ریکاوری قیمت تا محدوده‌ فیبوی ۰.۳۸ اصلاح اخیر شده است. رشد قیمت در ماه‌های گذشته کمتر از رشد اندیکاتور RSI بوده که سبب ایجاد یک واگرایی منفی میان نمودار قیمت و اندیکاتور RSI شده است که می‌تواند تاثیر منفی بر روند صعودی قیمت در روز‌های پیش رو داشته باشد.

در صورت افت قیمت اولین سطح حمایتی سهم بر روی فیبوی ۰.۲۳ اصلاح اخیر در ۳,۳۲۰ تومان که همزمان یک حمایت هندسی نیز محسوب می‌شود قرار دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 139 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 13 ژانویه 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها