سورنا بورس تحلیل تکنیکال بیت تورنت (BitTorrent) | آنچه باید درباره بیت تورنت بدانید! - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، گروه تحلیلی دکتر مرید | ارز بیت تورنت به سرویس اشتراک فایل بازسازی شده بیت‌تورنت وصل است. بیت‌تورنت (BitTorrent) مطابق با تحلیل و بررسی مجله کوین‌مارکت‌کپ، در بین ۵۰ ارز دیجیتال محبوب قرار می‌گیرد. این سیستم با نیم‌نگاهی به توکنی‌کردن بیت‌تورنت، بزرگ‌ترین پروتکل غیر متمرکز اشتراک فایل در جهان، ساخته شده است.

آنچه باید درباره بیت تورنت بدانید

ارز دیجیتال BitTorrent یک توکن با رمزنگاری استاندارد TRC-۱۰ است که روی بلاکچین ترون فعالیت می‌کند. این ارز دیجیتال برای بهبود پروتکل بیت‌تورنت و متحد کردن آن با بلاکچین ساخته شد. نمی‌توان این ارز دیجیتال را مثل بیت کوین استخراج کرد؛ چون مکانیسم استخراج آن بر پایه الگوریتم گواهی اثبات سهام استوار شده است.

کاربرانی که کپی کامل فایل‌های ذخیره‌شده روی کامپیوتر خود را به اشتراک می‌گذارند، ارز دیجیتال BitTorrent پاداش می‌گیرند. آن‌ها لازم نیست دستگاه‌های گران و پیچیده بخرند یا یک توافق ماینینگ امضا کنند. آن‌ها فقط با نگهداری یک فایل در کامپیوتر خود می‌توانند دریافتی داشته باشند.

پروژه بیت‌تورنت هیچ نقشه راه رسمی ارائه نداده است، اما تیم آن هر از گاهی درباره برنامه‌های خود از طریق شبکه‌های اجتماعی یا کانال‌های الترناتیو دیگر اطلاع‌رسانی عمومی می‌کند.

برنامه‌هایی که برای سال ۲۰۲۰ تعیین شده بود، شامل تکمیل یکپارچه‌سازی این ارز دیجیتال با نرم‌افزار BitTorrent، ایجاد ابزار‌های تحلیل رفتار کاربران، ارائه رابط کاربری مناسب و تنظیم تست خودکار برای اجزای مختلف این سیستم است.

اطلاعات بیشتری در مورد برنامه‌های تیم بیت‌تورنت و اهداف آن در شبکه‌های اجتماعی BitTorrent و Tron وجود دارد. پیش‌بینی‌های آینده ارز دیجیتال BitTorrent اغلب مثبت هستند. شایعاتی وجود دارد که BitTorrent قرار است با نت‌فلیکس، آمازون، و احتمالاً اسپاتیفای در سال ۲۰۲۱ همکاری کند. اگر این اتفاق بیفتد، ارزش این ارز دیجیتال ممکن است افزایش بیابد و در پایان سال به ۰.۰۰۸۰ دلار برسد.

اگر بخواهیم موضوع را خیلی خلاصه بگوییم، روش کار BitTorrent به این صورت است: فایل‌های حجیم و ادامه‌دار در این سیستم خرد شده و از طریق شبکه، همچنان به صورت خرد، به گیرنده ارسال می‌شوند و بعد توسط کامپیوتر گیرنده به هم وصل می‌شوند. هر کاربری که یک فایل دانلود کند، به صورت خودکار بخشی از اکوسیستم شده و تبدیل به یک ارسال‌کننده (Seed) می‌شود.

تحلیل تکنیکال بیت تورنت

توجه: این تحلیل ها سیگنالی جهت خرید و فروش و یا ورود به بازار رمزارزها نیست.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 160 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 9 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها