سورنا بورس بورس فردا هم قرمزپوش است؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، بورس امروز شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز کرد که پیش بینی می‌شد بازار به دلیل خبر لغو افزایش قیمت خودرو‌ها توسط رئیس جمهور با شوک منفی رو به رو شود.  

پیش بینی‌ها درست بود و با آغاز معاملات فشار عرضه ها، نماد‌ها را به عقب راند و به ناحیه قرمز رنگ قیمت پرتاب کرد. قرمزپوشی اکثر سهام موجب شد تا شاخص‌ها با اُفت ارتفاع مواجه شوند.

شاخص کل امروز در نهایت با ۱.۱۹ درصد اُفت و شاخص کل هموزن نیز با ۰.۸۵ درصد اُفت به کار خود پایان دادند.

همچنین ارزش معاملات در بورس به  حدود ۴.۴ هزار میلیارد تومان رسید و باز هم خروج پول حقیقی از بازار به میزان ۴۹۲ میلیارد تومان رقم خورد.


گزارش کامل بورس امروز را از اینجا بخوانید.


بورس فردا چگونه خواهد بود؟

پیام الیاس کردی کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار سورنا بورس گفت: بازار هفته گذشته شرایط بسیار خوبی را داشت و انتظارات، انتظارات بسیار مثبتی بود ولی متاسفانه با تصمیمی که در رابطه با قیمت گذاری دستوری خودرو گرفته شد بازار به کما رفت.

وی ادامه داد: درست است که دو نماد خودرو و خساپا در بازار امروز حضور نداشتند اما متاسفانه آن جو منفی که بود باعث شد به کلیات بازار آسیب بزند و شاخص کل حدود ۱۷ هزار واحد اُفت کرد. البته روند شاخص، در حدود ساعت ۱۰ یک مقداری بهتر شد اما دوباره روند نزولی شد.

این تحلیلگر بازار سرمایه درباره بورس فردا گفت: با توجه به اتفاقاتی که در انتهای بازار رخ داد و با عرضه رو به رو بودیم احتمالا بازار فردا با شرایط خوبی آغاز نکند اما در ادامه انتظار این است که یک مقداری شرایط بهتر باشد، به خاطر اینکه دیدیم سهم هایی که با صف فروش رو به رو بودند با اندکی بهتر شدن حال بازار جمع شدند.

الیاس کردی اظهار داشت: با توجه به اینکه دلار در بازار آزاد افزایش قیمت یافته است، سهم ها به کف رسیده اند و ارزنده شده اند و همچنین شاید با فاصله گرفتن از خبر لغو افزایش قیمت خودرو، پیش بینی می شود حال بازار در نیمه دوم فردا بهتر باشد. 

بیشتر بخوانید:



 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 82 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 نوامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها