سورنا بورس بورس امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - سورنا بورس

بورس امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که شاخص کل روز سه شنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۳۷۰۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۹۱ هزار و ۸۴۴ واحد آرام گرفت.

به گزارش سورنا بورس، بورس امروز چهارشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۰:

خبرهای مهم برای بورس امروز:

۱. صادرات فولاد در ۸ ماه گذشته با رشد ۲۲ درصدی به ۴.۹ میلیون تن رسید. در این میان، فولاد خوزستان با تولید بیش از ۱.۱ میلیون تن و رشد ۱۸ درصدی صدر نشین شد و فولاد مبارکه و ذوب‌آهن اصفهان با ۸۱۴.۷ و ۷۶۶.۶ هزار تن در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

۲. جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری خصوصی از عدم افزایش نرخ سود سپرده‌گذاری و اعمال نرخ‌های مصوب قبلی بانک مرکزی خبر داد.

۳. طرح جدید فروش نقدی ۶ محصول سایپا با موعد تحویل سه ماهه و از ۱۱۸ تا ۲۷۴ میلیون تومان از پنجشنبه هفته جاری به مدت دو روز آغاز می‌شود.

۴. قره‌خانی عضو سابق کیسیون انرژی مجلس درباره تکلیف وزارت نفت به ساخت پالایشگاه در لایحه بودجه ۱۴۰۱ گفت: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی، دولت به دلیل وگذار شدن همه پالایشگاه‌ها به بخش خصوصی نمی‌تواند پالایشگاه بسازد و از آن منع شده و در صورت اقدام فقط باید سهامدار ۲۰ درصدی باشد.

۵. بانک مرکزی در راستای اقدامات نظارتی بر بازار ارز، مجوز ۴۶ و ۲۵ صرافی متخلف را در سال جاری تعلیق و ابطال کرد.

۶. تخت‌روانچی نماینده تهران در سازمان ملل طی سخنرانی در جلسه شورای امنیت ضمن تاکید بر تداوم برنامه موشکی بالستیک جمهوری اسلامی ایران، گفت مذاکرات وین را نه از طریق تهدید بلکه با اراده سیاسی می‌توان با موفقیت به اتمام رساند.

 

این خبر در حال تکمیل است…

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 141 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها