سورنا بورس بهره‌برداری ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت - سورنا بورس

بهره‌برداری ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت گفت: در دولت یازدهم ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده است. احمد اصغری مهرآبادی  با اشاره به اینکه برای ساخت ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر با بانک‌های عامل قرارداد

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اشاره به افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکن مهر در هفته دولت گفت: در دولت یازدهم ۸۰۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده است.

احمد اصغری مهرآبادی  با اشاره به اینکه برای ساخت ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار واحد مسکن مهر با بانک‌های عامل قرارداد بسته شده است، گفت: تاکنون از این تعداد یک میلیون و ۹۱۰ هزار واحد به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۷۲۰ هزار واحد به افتتاح رسیده است، افزود: فاصله این دو رقم، واحدهایی است که تمام شده اما خدمات زیربنایی ندارد اما سعی ما این است که تاپایان سال خدمات زیربنایی این واحدها هم به پایان رسیده و عدد افتتاح را به ۲ میلیون واحد برسانیم.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه در هفته دولت ۱۰۰ هزار واحد افتتاح می شود، اظهار داشت: البته این افتتاح‌ها تا اواسط مهرماه به طول می‌انجامد زیرا پروژه ها در حدود ۲۵ استان پراکنده هستند.

مهرآبادی با بیان اینکه با افتتاح این واحدها، عدد افتتاح‌ها در دولت یازدهم به ۸۰۰ هزار واحد می رسد، گفت: در سه سال دولت یازدهم بطور متوسط هر ماه ۲۶۰ هزار واحد افتتاح شده است که تلاش داریم این عدد را به یک میلیون واحد برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در دولت گذشته یک میلیون و ۱۰ هزار واحد افتتاح شده است، افزود: در دولت یازدهم به این شیوه عمل می‌کنیم که اول واحدها تحویل متقاضیان می‌شود بعد افتتاح می‌کنیم تا پروسه تحویل هم انجام شده باشد.

به گزارش مهر،قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با اعلام اینکه درسال گذشته ۲۹۲ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شد، گفت: در حال حاضر عدد افتتاح‌های ما ۷۱۰ هزار واحد است که امیدواریم به برنامه ای که هدفگذاری کردیم نزدیک شویم.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 345 views بار دسته بندی : آخرین اخبار مسکن تاريخ : 17 آگوست 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.