سورنا بورس باز هم اردرهای غیرطبیعی در دو نماد خودرویی | اینها چه کسانی هستند؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، روز گذشته طی مطلبی با عنوان “در پیش گشایش در نماد خودرو چه خبر بود؟ ” به بررسی برخی موارد غیرعادی در تابلو خودرو و نحوه سفارش گذاری های عحیب و غریب پرداختیم. 

امروز ۲۳ آذر ۱۴۰۰ باز هم دو تصویر غیرعادی از تابلو دو خودروساز بزرگ کشور شکار کردیم که سفارشات عجیبی با کد‌های معاملاتی پایین قرار گرفته بود.

در تصویر زیر که مربوط به تابلو خودرو در ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه می‌باشد یک کد معاملاتی بر روی قیمت ۱۹۱۹ ریال سفارش خرید ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار سهم را گذاشته است. ارزش این سفارش حدودا ۱.۸ میلیارد تومان می‌باشد. یادآوری می‌کنیم که هر سفارش خودرو بیش از ۴۰۰ هزار سهم نمی‌تواند باشد. این چه کسی است که توانایی انجام چنین کاری آن هم تقریبا بر روی حمایت خودرو انجام می‌دهد؟

تصویر زیر هم مربوط به تابلو خساپا تقریبا در همان ساعت ۱۰ و ۴۰ دقیقه می‌باشد. دو کد در ردیف سوم سفارش ۹ میلیون و ۶۵۴ هزار و ۶۰۹ سهم را گذاشته اند. این سفارش گذاری عجیب کار چه کسانی است؟ آیا کارگزار‌ها و افراد حقیقی می‌توانند چنین سفارشاتی را بگذارند؟

سورنا بورس از ناظر بازار خواهشمند است که در صورت امکان به این موضوع پاسخ دهد و این آمادگی را اعلام می‌داریم که حاضر به انتشار پاسخ این پرسش‌ها هستیم. برای بسیاری از سهامداران این پرسش‌ها ایجاد شده است و به منظور شفاف سازی طرح سئوال شد تا پاسخی به آن داده شود.  

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 140 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها