سورنا بورس افتتاح 2 پروژه برق منطقه‌ای با حضور وزیر نیرو در گرمسار - سورنا بورس

صباغ، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان در آیین افتتاح پروژه‌های صنعت آب و برق گرمسار اظهار کرد: با افتتاح پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی گرمسار زمینه توسعه اقتصادی و اشتغال در منطقه گرمسار بیش از پیش فراهم خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های پست ۶۳/۲۰ کیلوولت شهرک صنعتی گرمسار و واحد اول و دوم مولد مقیاس کوچک نیروگاه ۲۵ مگاوات پارسه تصریح کرد: پست ۶۳ کیلوولت شهرک صنعتی گرمسار با اعتباری معادل ۱۳۰ میلیارد ریال آماده افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به اهداف این پروژه‌ها افزود: تامین برق مطمئن مشترکان صنعتی شهرک صنعتی گرمسار و شهرک فجر، ایجاد ظرفیت جدید برق‌رسانی به متقاضیان جدید در شهرک‌های منطقه، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان صنعتی، ارتقا و بهبود پارامترهای کیفی برق و بهبود پروفیل ولتاژ شبکه و همچنین کاهش تلفات شبکه و افزایش قابلیت مانور در شبکه از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

وی با بیان اینکه برای بهره‌برداری از واحد اول و دوم مولد مقیاس کوچک نیروگاه ۲۵ مگاوات پارسه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است، ادامه داد: این نیروگاه با هدف تولید برق با استفاده از مولدهای مقیاس کوچک در محل مصرف می‌شود.

وی با اشاره به مزایای این پروژه گفت: افتتاح این پروژه سبب حذف هزینه‌های هنگفت انتقال انرژی، کاهش تلفات ناشی از انتقال انرژی، افزایش قابلیت مانور شبکه و افزایش قابلیت اطمینان شبکه در راستای تامین برق مطمئن و پایدار به مشترکان صنعتی منطقه می‌شود.

 

منبع: ایسنا

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 199 views بار دسته بندی : انرژی و کالا تاريخ : 5 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها