سورنا بورس آیا بیت کوین به ۴۰ هزار دلار سقوط خواهد کرد؟ |منتظر بازگشت رویایی دوج کوین باشیم؟ | پیش بینی جذاب از آینده بیت کوین - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، ارزش بیت کوین برای چهارمین هفته پیاپی کاهش‌یافته است. بیت کوین دو روز پیش یک موج بازیابی را از سطح ۴۷،۰۰۰ دلار آغاز کرده بود. این روند در ادامه با عبور قیمت از مقاومت‌های ۴۸،۵۰۰ دلار، ۴۹،۰۰۰ دلار همراه شد و حتی در مقطعی قیمت از ۵۰،۰۰۰ دلار هم فراتر رفت، با این حال روند صعودی پس از رسیدن قیمت به ۵۰،۸۰۰ دلار دیگر ادامه پیدا نکرد و بازار روند نزولی جدیدی را آغاز کرد. با شروع روند نزولی امروز قیمت بیت کوین ۲.۲۵ درصد پایین آمد و به ۴۶۹۸۳ دلار رسید.

بیت کوین که  چندی روزی است که برای عبور از مقاومت ۵۰،۰۰۰ دلاری تلاش می‌کند. اگر قیمت برای مدتی طولانی زیر این سطح باقی بماند، ممکن است در ادامه شاهد یک سقوط عمیق دیگر باشیم.

اگر بازار در ادامه صعودی شود، نزدیک‌ترین مقاومت در ۴۹،۲۰۰ دلار است و اولین مقاومت کلیدی در ۴۹،۵۰۰۰ دلار خواهد بود. مهم‌ترین مقاومت در نزدیکی ۵۰،۰۰۰ دلار شکل گرفته است و بسته‌شدن کندل روزانه قیمت بالای این سطح، می‌تواند زمینه‌ساز رشد بیشتر قیمت باشد. پس از آن یک مقاومت دیگر در ۵۰،۸۰۰ دلار وجود دارد که عبور از آن می‌تواند منجر به جهش قیمت تا ۵۲،۰۰۰ دلار شود.

ایلان ماسک: دوج کوین از بیت کوین برای تراکنش‌ها مناسب‌تر است

ایلان ماسک که به عنوان شخصیت سال مجله تایم انتخاب شده، در مصاحبه با این مجله گفت که دوج کوین از بیت کوین برای انجام تراکنش‌ها مناسب‌تر است. ماسک اظهار داشت: «حجم تراکنش بیت کوین کم است و هزینه هر تراکنش زیاد است. حداقل در سطح پایه خود، برای منبع ذخیره ارزش بودن مناسب است؛ اما اساساً بیت کوین جایگزین خوبی برای ارز معاملاتی نیست.»

او توضیح می‌دهد که دوج کوین کمی تورمی است، اما درصد تورم این میم کوین با گذشت زمان کاهش می‌یابد. ایلان ماسک معتقد است که دوج کوین مردم را تشویق می‌کند به جای ذخیره کردن آن به عنوان ذخیره ارزش، آن را خرج کنند.

سبز‌ها و سرخ‌های بازار امروز

آلت کوین‌های بزرگ بازار امروز همه در محدوده قرمز بازار قرار داشتند. اتریوم ۳.۶۵ درصد، بایننس کوین ۳.۹۶ درصد، تتر ۰.۰۷ درصد، سولانا ۲.۳۵ درصد و پولکادات نیز ۵.۴۱ درصد افت قیمت داشتند. در بین ۱۰ ارز برتر فقط یو اس دی کوین با ۰.۰۵ درصد و دوج کوین با ۲۰.۴۵ درصد رشد قرار داشتند.

پیش بینی قیمت بیت کوین؛ آینده چگونه خواهد بود؟

تیم درپر، یکی از سرمایه گذاران بازار ارز‌های دیجیتال بیان داشته است که از نظرش بیت کوین در اواخر سال ۲۰۲۲ یا آغاز ۲۰۲۳ به ۲۵۰ هزار دلار خواهد رسید. با این حال بر اساس پیش بینی‌های کارشناسان احتمالا قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ در محدوده ۶۳ هزار دلار قرار گیرد. برای سال ۲۰۲۴ نیز بسیاری از کارشناسان پیش بینی کرده‌اند که احتمالا تا پایان ماه اوت این سال شاهد قیمت ۲۶۷ هزار دلاری از بیت کوین باشیم.

با این حال ممکن است در سال ۲۰۲۴ شاهد یک چرخه کامل از بیت کوین باشیم. جایی که قیمت از ۱۵۰ هزار دلار آغاز شود و پس از سود و ضرر‌های بسیار در نهایت زیر ۱۵۰ هزار دلار به کار خود پایان دهد. (litefinance)

ایلان ماسک: تسلا پذیرش دوج کوین را آغاز خواهد کرد!

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، در توییتر خود نوشت: «تسلا پذیرش دوج کوین را برای فروش برخی از محصولات خود آغاز خواهد کرد و پس از آن باید ببینیم که چطور پیش می‌رود.» پس از انتشار این توییت قیمت دوج کوین ۲۷ درصد افزایش یافت و در مقطعی به ۰.۲۰ دلار رسید. گفتنی است که تسلا پیش‌تر پذیرش بیت کوین را به‌عنوان یک روش پرداختی متوقف کرده بود.

نقشه بازار ارزهای دیجیتال امروز ۲۳ آذرماه ۱۴۰۰

قیمت ده ارز دیجیتال برتر

ارز دیجیتال قیمت به دلار تغییر نسبت به روز گذشته
بیت کوین ۴۶۹۸۳ ۲٫۲۵
اتریوم  ۳۷۸۱ ۳٫۶۵
بایننس کوین ۵۱۶ ۳٫۹۶
تتر ۱ ۰٫۰۷
سولانا ۱۵۸ ۲٫۳۵
کاردانو ۱٫۲۳ ۳٫۰۵
ایکس آر پی ۰٫۷۹ ۱٫۴۸
پولکادات  ۲۵٫۷۴ ۵٫۴۱
یو اس دی کوین ۱ ۰٫۰۵
دوج کوین ۰٫۱۹ ۲۰٫۴۵

 

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 158 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 15 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها