سورنا بورس تحلیل تکنیکال دو نماد بورسی | وگردش و اخابر چه خواهند شد؟ - سورنا بورس

به گزارش سورنا بورس، به درخواست کاربران سایت سورنا بورس دو نماد وگردش و اخابر به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفتند تا روند احتمالی آن‌ها در روز‌های آینده پیش بینی شود. این دو نماد چه خواهند شد؟

تحلیل تکنیکال وگردش

وگردش از یک سال و نیم گذشته وارد یک فرآیند اصلاحی درون کانال نزولی شده است. نقاط تماس قیمت با سطوح کانال نشان می‌دهد که کانال اصلاحی از اعتبار کافی برخوردار است. از این رو برگشت قیمت از کف کانال همراه با رشد چشمگیر در حجم معاملات سهم امید به برگشت قیمت را افزایش می‌دهد. از طرفی دیگر خط روند نزولی در اندیکاتور RSI دچار شکست شده است و این یک سیگنال قوی مبنی بر رشد قیمت را صادر کرده است. اولین سطحی که قیمت ممکن است در آن واکنش نشان خط میانی کانال نزولی در ۱۳۲۰ تومان است و پس از آن قیمت می‌تواند تا محدوده‌ی سقف کانال در ۱۸۰۰ تومان رشد کند.

تحلیل تکنیکال اخابر

اخابر در تثبیت قیمت بالاتر از کف یک سال گذشته خود است. اگر قیمت موفق به تثبیت بالای محدوده‌ ۶۵۰ تومان شود که به نظر می‌آید این اتفاق در شرف وقوع است آنگاه می‌توان گفت که احتمالا الگوی W در حال شکل گیری است که طبق این الگو اولین تارگت در میان مدت برای سهم بر روی ۱۲۲۰ تومان قرار دارد؛ و این در حالی است که حد ضرر سهم بر روی ۶۵۰ تومان قرار دارد.

روند صعودی در اندیکاتور RSI همچنان ادامه دارد و می‌شود امیدوار بود که روند صعودی در نمودار قیمت نیز شکل بگیرد. با توجه به قیمت‌های حد ضرر و هدف قیمتی در الگوی گفته شده باید گفت که نسبت ریسک به ریوارد سهم در موقعیت مناسبی قرار دارد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : بورس تاريخ : 3 دسامبر 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها